Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


kultúrfitness :)

2010.04.26

Nos, some pieces of me:

 

http://epiteszforum.hu/

Észrevetted hogy az emberek nagy többsége nem is ismeri a várost ahol lakik? Csak utcaszinten. Vagy be tudja lőni nagyjából, hogy a Moszkva tértől merre kell menni a pláza felé. Szeretem az épületeket, a szép parkokat, a régi malmokat és elhagyatott gyárépületeket, lakóházakat. Sokan csak addig néznek meg egy épületet, amíg az a szemük magasságában van. Pedig fentebb van a lényeg. Én sokszor úgy megye a városban, mint egy turista. A buszbl is kitekert nyakkal sasolom az épületeket... :) És régóta meg szeretném tudni, hogy például a Kodály köröndnél lévő házak tetőterében kik / mik lakhatnak, mivel szinte mindegyik ablaka ki van törve... A VII. és a VIII. kerület nem arról híres, hogy rózsafüzér illat kering - viszont itt vannak igazi régi bérházak, telis tele romkertekkel és romkocsmákkal. Vedd elő a fényképezőmasinád, indulj útnak, örökítsd meg a régi épületek varászát, mert nemsokára teremgarázs vagy valami idióta irodaház épül a helyére...

 

http://www.reklamadatbazis.hu/news.php

Balázs kedves barátom szerkeszti, nem néztem volna ki belőle, hogy ilyenre vetemedik és csinál egy ilyen adatbázist. Nem a szakmája, nem is volt soha köze hozzá, nem is írt soha zenéket. És mégis különleges érzéke van ehhez. Tehetséges. Na.

 

http://mediapedia.hu/

http://kreativ.hu/

Szóval reklám. Nekem az életem részévé vált már lassan 11 éve. Belecsöppentem ebbe a szakmába, kipróbáltam elég sok dolgot. Nem, nem én találtam ki egyik magyar reklámot se, nem én mondom fel a hüvelygomba szinkront és nem, semmi közöm sincs ahhoz, hogy az Activia most éppen milyen csomagolással kapható és mennyibe kerül az új Piros Pöttyös. A reklámszakma egy tág fogalom. Kicsi szakma, de rohadt sok területtel. Én belekóstoltam párba. Sok emberrel megismerkedtem, kialakultak barátságok, szerelmek és igen, ellenségek is akadtak... Valahol olvastam arról egy cikket amiben megkérdezték, büszke vagy-e arra, hogy ebben a szakmában dolgozol. Hmmm. Ha engem kérdeztek volna meg, nagyon vegyes érzelmekkel tudtam volna csak rá válaszolni. Ha hagynak érvényesülni, ha elismernek (nem csak pénzzel), ha vevők az ötleteidre, ha szeretsz bemenni a melóhelyedre (és nem csak a társaság miatt), akkor nincs baj. Viszont sok az egoista, a kimondhatatlan nevű beosztású (mert ugye az úúúúúúgy trendi, ha min. 3 angol szóból áll a névjegyemen ki is vagyok én.. Blööööö.) ugrifüles, aki kettőig nem tud elszámolni, azt se tudja, mi például a citylight, mi a stanc és a panton-színskála. De ő Tibikének a csaja, Tibike meg valami nagymufti Audival és akkor már én is vagyok valaki. Jesszus. De a lényeg. Reklámokkal úton-útfélen találkozol. Iszonyatosan sok ér fél óra alatt is - pl. egy film nézése közben a "rejtett" reklámok. Ha csak egy fél mp-re, de akkor is rögzül benned hogy milyen cigit szívott mindig Derrick felügyelő. Vagy hogy mit ivott mindig Jockey Ewing a Dallas-ban. Ugyehogyugye?

 

http://retronom.hu/

http://retrogastro.blog.hu/

http://almodozo-no.blogspot.com/2008/09/retro-nosztalgia-menza.html

http://freenet-homepage.de/Regireklam/

http://retrofeeling.blog.hu/

http://neonvadasz.fw.hu/

http://www.wonderbackgrounds.com/retro/

Mert retro®. Mert imádom. Mert... MERT.

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.